خوشحالی تیرانداز ایران از دومین پرچمداری در یونیورسیاد!

تاریخ: ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱:۲۷

کدخبر: 49097

خوشحالی تیرانداز ایران از دومین پرچمداری در یونیورسیاد!
نجمه خدمتی از اینکه در آخرین دوره حضورش در یونیورسیاد به عنوان یکی از پرچمداران انتخاب شده است ابراز خوشحالی کرد.

ورزش دات آنلاین- نجمه خدمتی، بعد از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران اظهار کرد: خیلی خوشحالم چون این سومین و آخرین دوره (به خاطر شرایط سنی) حضورم در مسابقات یونیورسیاد است. در بازی‌های دانشجویان دوره قبل در ایتالیا هم پرچم‌دار کاروان ایران بودم. این دومین پرچمداری و سومین دوره حضورم در این مسابقات است.

ملی‌پوش تفنگ در ادامه گفت: فکر می‌کنم بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد برای من است. امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

خدمتی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور گفت: امروز مراسم تجلیل از ورزشکارانی است که در جام‌های جهانی باکو و آلماتی مدال گرفته‌اند. به نوبه خودم به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی تعداد مدال‌های کسب شده بیشتر شود و همه ما جزو مدال آوران باشیم. این تجلیل و حمایت سبب روحیه بیشتر ورزشکاران در میادین دیگر می‌شود.

او درباره حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز گفت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفتم. این سومین حضورم در بازی‌های آسیایی است و امیدوارم که بتوانم باز هم روی سکو بروم.

او در خصوص رکوردشکنی‌ اخیرش نیز گفت: دیروز در دومین دوره مسابقات آزاد که انتخابی بازی‌های آسیایی هم بود توانستم رکورد ایران را در تفنگ که قبلا دست خودم و کرم‌زاده بود را ارتقا دهم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

...