
نجمه خدمتی که سابقه حضور در المپیک را دارد در خصوص زلزله خوی و کمک های رسول خادم گفت: به نظر من رسول خادم پهلوان است.
ورزش دات آنلاین- نجمه خدمتی بانوی ملی پوش تیراندازی کشورمان که سابقه حضور در المپیک را هم در کارنامه خود دارد، چندی پیش با رسول خادم برای کمک به مردم زلزله زده خوی به آنجا رفته بود، همین بهانهای شد که «ورزش دات آنلاین» یا او به گفتگو بپردازد که در زیر میخوانیم:
وضعیت خوی زیاد خوب نیست
من ۲۷ بهمن خوی بودم و شرایط خیلی بد است، از طرف موسسه خادمین علیابنابیطالب به همراه رسول خادم و پرویز پرستویی در این مناطق حضور داشتیم، برای کمکهای که مردم به دست ما رسانده بودند، ما هم به مردم خوی انتقال دادیم، با توجه به شرایط زلزله و اتفاقاتی که اخیرا افتاده شرایطشان خیلی خوب نبود.
به نظرم خادم پهلوان است
در این چند سال که با رسول خادم در ارتباط هستم، خیلی چیزها یاد گرفتم، به نظرم خادم پهلوان است، بخاطر این که از جان و دل مایه میگذارد، من از نزدیک دیدهام که چه کارهایی میکند. در روستاهایی که در تمام نقاط ایران میرویم پدرانه با بچهها برخورد میکند و اخلاق مهربانانهای دارد، من از طرف خودم و تمام مردم ایران از رسول خادم تشکر میکنم که باعث شدند این هزینهها و کمک رسانیها به مردمی که نیاز به این کمکها دارند برسد.
مردم به دکتر خادم اعتماد دارند
این خیلی مهم است که مردم به دکتر خادم اعتماد دارند و هزینهها را به دست ایشان میرسانند، با شرایطی که زلزله زدهها دارند واقعا خوشحال میشوند که مارا میبینند، گاهی اوقات با ما عکس یادگاری میگیرند و خیلی احساس خوبی دارند، ولی این برایشان مهمتر است که کمکهایی که از طرف مردم میشود به دستشان برسد.
دو هفته دیگر به هند اعزام میشویم
در شرایط آماده سازی برای جام جهانی هند هستیم دو هفته دیگر اعزامها انجام میشود و برای مسابقات به هند میرویم و برای مسابقات سال آینده کم کم باید آماده شویم. خدا را شکر وضعیتم خوب است انشالله ببینیم شرایط روز مسابقات چطور است که بتوانم موفق شوم و دل مردم را شاد کنم.
انتهای پیام/
