
سومین طلای تکواندوی ایران در یونیورسیاد ۲۰۲۱ را میرهاشم حسینی کسب کرد.
ورزش دات آنلاین- میرهاشم حسینی، تکواندوکار باتجربه ایران در فینال رقابتهای دانشجویان جهان مقابل حریف چینی در دو راند به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.
حسینی پس از کسب مدال طلا گفت: تمام حریفان را به کمک مربی آنالیز کرده بودیم و هر چه لازم بود را اجرا کردیم. تمام تلاشم را میکنم که اولویت اول مردمم را شاد کنم و بعد خودم.
در بخش زنان نیز آناهیتا توکلی و نرگس میرنوراللهی به مدال نقره و برنز دست یافتند.
علیرضا حسین پور و حاج موسایی نیز پیش از این به مدال طلا رسیده بودند.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
...
